Haha, först såg det ut som om lyften i bakgrunden tillhörde vingen. Bilen ser för övrigt jävligt sweet ut här ifrån. Ser fram emot en bildsession när ni fått på resten av exteriörgodiset.
Den är RIKTIGT SWEET, otrolig helhet på allting. Längtar tills Burnout kjolarna sitter på och vi gjort chassiintällningen. Funderar på att köra en proffs-shoot på denna sen, var sjukt jävla bra och är helkär i färgen! Reggad nu… 😎
För att få den ultimata prestandan måste du hitta den ultimata motorn. Efter ett par års vila återkommer nu en välkänd bil inom FD3S-kretsar tillbaka p [...]
Haha, först såg det ut som om lyften i bakgrunden tillhörde vingen. Bilen ser för övrigt jävligt sweet ut här ifrån. Ser fram emot en bildsession när ni fått på resten av exteriörgodiset.
Den är RIKTIGT SWEET, otrolig helhet på allting. Längtar tills Burnout kjolarna sitter på och vi gjort chassiintällningen. Funderar på att köra en proffs-shoot på denna sen, var sjukt jävla bra och är helkär i färgen! Reggad nu… 😎
den ser grym ut tror ni skulle valt den stora vingen men ser fram imot lite fler bilder 🙂
Vad är det för fälgar på den ?
99-spec vingen är riktigt snygg, men kanske hade man kunnat lyxa till med en argare typ den som Gzon hade på sin Orange (Knight Sports).
Det sitter Enkei RPF01 om jag inte minns modellkoden fel. Grymt race, när bilen är så låg så funkar det med 17″…
Riktigt fin bil, såg den på Mazda (Wallins) idag när jag rullade förbi
Enkei fälgarna heter NT03 och är i dimension 9×18″ runt om. Grymt lätta och starka fälgar!
//Gzon
Är de möjligtvis samma fälgar som jag har på Silvian?
Ja!
Micke: RPF01 är de guldiga som sitter på er R33, samt Oskars 🙂