”D-day” för våran satsning på Elmia Custom & Motorshow 2011…

4 april 2011, 12:45

”D-Day is a term often used in military parlance to denote the day on which a combat attack or operation is to be initiated. ”D-Day” often represents a variable, designating the day upon which some significant event will occur or has occurred.

 

 

Idag är det våran dag då vi äntligen får besked exakt hur stor våran satsning på kommande ELMIA CUSTOM & MOTORSHOW blir detta år. Den stora faktor är storleken på våran monter, och där har mycket varit på is eftersom det skjutits på besked hela tiden.

 

Överhuvudtaget om våran satsning på mässan så har det tisslats och tasslats, men mer än ordet SuperiorTV har inte avslöjats. Detta för att vi hela tiden jobbar i takt med att instanser och partners ger oss viktiga besked.

 

Varit rätt träligt stundtals, men det gör att vi inför kommande mässa där TIDIGARE LIVEBLOGG varit en succé två år i rad- nu med all säkerhet kommer överraska alla över formatet för bevakningen denna årgång av good old Elmia. Men just idag faller nog en tung pusselbit på plats, och därför detta snabba inlägg där jag ber alla hålla tummarna för oss…

 

Ställ gärna nyfikna frågor, som alltid är jag och resten av crew på tårna att svara i kommentarerna nedan! 🙂

 

***Precis när man skulle publicera detta inlägg så ringer telefonen och… vi får vänta en dag till på besked! HAH! Men men, snart är vi i mål; och då är det bara köra sen oavsett vilka spelkort vi får i handen!***



Kommentarer

5 kommentarer till “”D-day” för våran satsning på Elmia Custom & Motorshow 2011…”


  • CrilleD/Chanko skriver:

    Dem är så tråkiga att ha och göra med ibland på Custom.!
    Jag fick förfrågan om jag vill ställa ut och jag sa att jag skulel kolla upp med regbesiktningen först, men nu när den blev sen hörde jag av mig och då lät de ”Jo vi vet inte, det är ju kö nu”.
    Lite tråkigt, men men!

  • David.J GC8 Type R - Superior Media skriver:

    Ja de ska bli intressant å se va de blir för besked. Jag är taggad som fan inför hela påskhelgen iaf.

  • Micke_J skriver:

    Crille: Dom har ingen lätt uppgift, men de borde ju i vissa fall kanske utöka sin organisation där det ibland brister lite? 🙁

    David: Det kommer bli en suverän helg, hoppas på fem stjärnor i förutsättningar bara…!

  • CrilleD/Chanko skriver:

    Micke:
    Nej jag har rätt bra insikt där uppe (mor och far var med igång drog igång det hela)
    Men precis som du säger borde dem kanske förstå att det är dax att utöka då jag tycker det är lika mycket kalabalik varje år…
    Och jag tycker bara det har blivit sämre och sämre med åren ju mindre SHRA jönköping har varit inblandade, fast så har ju också kvaliteten på den klubben..

  • Micke_J skriver:

    Crille: Det är tråkigt att behöva säga det, men det är m å n g a som uttryckt samma sak. Det handlar om en organisation som fått växtvärk för längesen trots att intresset ökat. Vi får hoppas våran lilla satsning påverkar positivt iaf! 🙂

  • Blogg-arkiv

    Blogg-kategorier

      Wangan Meet III 2011 (26 inlägg) Visa alla
      Veckans Grus 2010 (12 inlägg) Visa alla
      Västervik dragrace 12/9 (14 inlägg) Visa alla
      Vallåkraträffen 2011 (2 inlägg) Visa alla
      UTFÖRSÄLJNING 2010 (3 inlägg) Visa alla
      Trackday/Time Attack Mantorp 2K10 (18 inlägg) Visa alla
      Tokyo Auto Salon 2012 (8 inlägg) Visa alla
      Timeattack.nu (1 inlägg) Visa alla
      Time Attack Mantorp 1/7 (21 inlägg) Visa alla
      Time Attack BNR34 (56 inlägg) Visa alla
      Tekniksnack (23 inlägg) Visa alla
      SuperiorDrift (4 inlägg) Visa alla
      Superior Syd Media (93 inlägg) Visa alla
      Superior Selected Photo (149 inlägg) Visa alla
      Superior RELOAD höstkampanj -09 (4 inlägg) Visa alla
      Summary 2011 (10 inlägg) Visa alla
      Stoffes Videohörna (7 inlägg) Visa alla
      SCS Malmby (11 inlägg) Visa alla
      Samarbetspartners (174 inlägg) Visa alla
      RealcarGaraget-träffen -11 (10 inlägg) Visa alla
      Project: Top Secret 2K10 (26 inlägg) Visa alla
      Pierres gästblogg (216 inlägg) Visa alla
      Old school JDM-hörnan (24 inlägg) Visa alla
      Möten inom Superior-familjen (90 inlägg) Visa alla
      Micke_J @ Kontoret (87 inlägg) Visa alla
      Meck i Superior garaget (105 inlägg) Visa alla
      Kundprojekt (95 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2K10 (19 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2011 (20 inlägg) Visa alla
      Kinnekulla 2009 (16 inlägg) Visa alla
      JDM Face-off Mantorp 2011 (9 inlägg) Visa alla
      JDM Face-Off II -09 (19 inlägg) Visa alla
      iPhone snapshots 2012 (1 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K12 (10 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K11 (58 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K10 (27 inlägg) Visa alla
      Frankfurt IAA Expo 2011 (49 inlägg) Visa alla
      Emmaboda EDPS 2K10 (14 inlägg) Visa alla
      Emmaboda 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Elmia2014 (10 inlägg) Visa alla
      Elmia2012 (47 inlägg) Visa alla
      Elmia 2K10 (104 inlägg) Visa alla
      Elmia 2013 (38 inlägg) Visa alla
      Elmia 2011 (91 inlägg) Visa alla
      SuperiorTV (42 inlägg) Visa alla
      Elmia 2009 (32 inlägg) Visa alla
      Dagens notiser (7 inlägg) Visa alla
      Brennas auktionsklipp (8 inlägg) Visa alla
      Bilsport Action Meet 2009 (15 inlägg) Visa alla
      Bilauktioner i Japan (49 inlägg) Visa alla
      Årets Superiorfoto 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2011 (16 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2010 (10 inlägg) Visa alla
      200MPH Soarer (128 inlägg) Visa alla

    Sök i Bloggen

    Vår senaste video

    Se en av våra demobilar

    Superior "TIME ATTACK" Skyline BNR34 GT-R
    Superior ”TIME ATTACK” Skyline BNR34 GT-R
    Vi brinner för den mest extrema formen av racing för gatbilar: Time Attack. Sedan tidigare endast en mytomspunnen testplattform i Japan, nu även på framma [...]

    Senaste bilarna i lager

    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19", Supra Big Brake mm.
    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19″, Supra Big Brake mm.
    Åk med bland det bästa som byggts i Japan med denna lågmilade Toyota Aristo av sista tillverkade årsmodell (sällsynt) med Supra 2JZ-GTE Twin-Turbomotor (VVTi) på 280+HK. Ingen reparationshistorik. Ingen rost.