Nu börjar man bli nervös? Vad händer på GKN Driveline?

9 september 2009, 18:59

Man är inte direkt någon färsking längre i branschen och kan snabbt avgöra när något inte riktigt luktar som det ska… Har nu tre dagar i sträck blivit lovad (med stort L) att bli uppringd med klara besked, men varit en hel del ursäkter i Jönsson-liga klass för varför det uteblivit? Klart att ett torrt och rakt mer negativt nej från början knappast är något mycket bättre, men blir tämligen frustrerande när det är race-weekend på gång och bilen står immobil fortfarande…

 

Är verkligen rätt farligt nära en ihopbrytning, just nu ligger GKN DRIVELINE och balanserar farligt nära att mista sitt förtroende för att vara en stor, professionel firma som får saker gjorda utan att man behöver dalta och ringa stup i kvarten. Hoppas som jag sagt tidigare att jag får äta upp dom orden och enhälligt hylla dom i slutändan!

 

En sak är rätt rolig iaf. Att man på ett sätt märkt att många passar på och frågar hur det går med kardanaxeln och 200MPH SOARERN  överhuvudtaget. Riktigt smickrande att så många följer projektet, det är nedlagt så mycket själ och hjärta i den att sånt engagemang av folk runtom verkligen behövs. Så fortsätt gärna fråga och kommentera, det är lite vad som driver mig.

 

Ett extremt viktigt och positivt besked imorn av GKN DRIVLINE vill vi ha! Ropa det i kör och håll tummarna for meee! 😉



Kommentarer

5 kommentarer till “Nu börjar man bli nervös? Vad händer på GKN Driveline?”


  • johann skriver:

    håller tummarna stenhårt

  • Brown skriver:

    Очень интересно и занимательно было почитать.

  • Dennis.7 skriver:

    översättning Brown: jag också.

  • Micke_J skriver:

    Fattar ärligt talat noll. 😀

  • Pierre skriver:

    fyfan vad man hatar sånt.. oseriöst

  • Blogg-arkiv

    Blogg-kategorier

      Wangan Meet III 2011 (26 inlägg) Visa alla
      Veckans Grus 2010 (12 inlägg) Visa alla
      Västervik dragrace 12/9 (14 inlägg) Visa alla
      Vallåkraträffen 2011 (2 inlägg) Visa alla
      UTFÖRSÄLJNING 2010 (3 inlägg) Visa alla
      Trackday/Time Attack Mantorp 2K10 (18 inlägg) Visa alla
      Tokyo Auto Salon 2012 (8 inlägg) Visa alla
      Timeattack.nu (1 inlägg) Visa alla
      Time Attack Mantorp 1/7 (21 inlägg) Visa alla
      Time Attack BNR34 (56 inlägg) Visa alla
      Tekniksnack (23 inlägg) Visa alla
      SuperiorDrift (4 inlägg) Visa alla
      Superior Syd Media (93 inlägg) Visa alla
      Superior Selected Photo (149 inlägg) Visa alla
      Superior RELOAD höstkampanj -09 (4 inlägg) Visa alla
      Summary 2011 (10 inlägg) Visa alla
      Stoffes Videohörna (7 inlägg) Visa alla
      SCS Malmby (11 inlägg) Visa alla
      Samarbetspartners (174 inlägg) Visa alla
      RealcarGaraget-träffen -11 (10 inlägg) Visa alla
      Project: Top Secret 2K10 (26 inlägg) Visa alla
      Pierres gästblogg (216 inlägg) Visa alla
      Old school JDM-hörnan (24 inlägg) Visa alla
      Möten inom Superior-familjen (90 inlägg) Visa alla
      Micke_J @ Kontoret (87 inlägg) Visa alla
      Meck i Superior garaget (105 inlägg) Visa alla
      Kundprojekt (95 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2K10 (19 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2011 (20 inlägg) Visa alla
      Kinnekulla 2009 (16 inlägg) Visa alla
      JDM Face-off Mantorp 2011 (9 inlägg) Visa alla
      JDM Face-Off II -09 (19 inlägg) Visa alla
      iPhone snapshots 2012 (1 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K12 (10 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K11 (58 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K10 (27 inlägg) Visa alla
      Frankfurt IAA Expo 2011 (49 inlägg) Visa alla
      Emmaboda EDPS 2K10 (14 inlägg) Visa alla
      Emmaboda 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Elmia2014 (10 inlägg) Visa alla
      Elmia2012 (47 inlägg) Visa alla
      Elmia 2K10 (104 inlägg) Visa alla
      Elmia 2013 (38 inlägg) Visa alla
      Elmia 2011 (91 inlägg) Visa alla
      SuperiorTV (42 inlägg) Visa alla
      Elmia 2009 (32 inlägg) Visa alla
      Dagens notiser (7 inlägg) Visa alla
      Brennas auktionsklipp (8 inlägg) Visa alla
      Bilsport Action Meet 2009 (15 inlägg) Visa alla
      Bilauktioner i Japan (49 inlägg) Visa alla
      Årets Superiorfoto 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2011 (16 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2010 (10 inlägg) Visa alla
      200MPH Soarer (128 inlägg) Visa alla

    Sök i Bloggen

    Vår senaste video

    Se en av våra demobilar

    Superior "STREET MONSTER" Supra -98
    Superior ”STREET MONSTER” Supra -98
    Som bland de första i Sverige med en nyare VVT-i Supra visste vi att vi hade chansen att göra något riktigt spektakulärt- för att ge gatbils-scenen ett [...]

    Senaste bilarna i lager

    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19", Supra Big Brake mm.
    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19″, Supra Big Brake mm.
    Åk med bland det bästa som byggts i Japan med denna lågmilade Toyota Aristo av sista tillverkade årsmodell (sällsynt) med Supra 2JZ-GTE Twin-Turbomotor (VVTi) på 280+HK. Ingen reparationshistorik. Ingen rost.