Pierre har fortfarande beslutsångest.

19 februari 2011, 15:28

Som alltid..

Efter mycket tjatande så har jag äntligen fått lite respons och kommentarer ang vad ni läsare tycker jag ska ha för vinge på bilen.

 

Och det är ingen tvekan om saken att dom flesta tycker ingen vinge alls eller en långt monterad.

 

Så dom flesta tycker Do Luck/Power Enterprise vingen. Förutom att den är för stor.

 

Men den looken utan ben iallafall.

Visst.. Absolut snyggt. 

Men så idag är min tanke.. Att ta en Voltex Type 3… Och montera den som ovan.. ”utan ben” alltså.

 

Vad tycker ni om det?

Åsikter? Photoshop någon? 😉
Gärna på min egna bil då.



Kommentarer

7 kommentarer till “Pierre har fortfarande beslutsångest.”


  • MA skriver:

    Antingen hög vinge eller ingen vinge alls… Den låga vingen ser ju helskum ut :S

  • Micke_J skriver:

    Den låga är helt klart mest originel, men är inne på samma som MA med att en hög GT-vinge kanske blir bäst. Det är ärligt talat inte så stora skillnader som att välja mellan ett kjolpaket/fälgar som vilken GT-vinge man ska ta…?

  • David.J GC8 Type R - Superior Syd skriver:

    jag tycker också du ska ha en hög gt vinge

  • Stoffe skriver:

    Om du ska ha en låg för syns skull så se till att du kan montera den högt på bana 😉

  • SIR_Pierre skriver:

    ja det var tanken i natt. Att ha nått slags snabbfäste. Dels för att kunna skifta mellan högt o lågt. Och sen har jag nog fått kramp i öronen efter allt tjat från alla som säger att polisen kommer stoppa mej vart 10e meter pga vingen.

  • Micke_J skriver:

    Pierre: Du kommer nog förstå varför folk klagar sådant om det, mer än en kund som åkt på ny reg. bes. p.g.a. att polisen först och främst fastnat för deras vinge. Inte kul…

    Men ett snabbfäste låter som en god och genomförbar idé! Måste helt klar diskutera det med MajoR-grabbarna! 😀

  • SIR_Pierre skriver:

    ja för benen kommer ju få bli ett jobb mellan dom och Henke.

  • Blogg-arkiv

    Blogg-kategorier

      Wangan Meet III 2011 (26 inlägg) Visa alla
      Veckans Grus 2010 (12 inlägg) Visa alla
      Västervik dragrace 12/9 (14 inlägg) Visa alla
      Vallåkraträffen 2011 (2 inlägg) Visa alla
      UTFÖRSÄLJNING 2010 (3 inlägg) Visa alla
      Trackday/Time Attack Mantorp 2K10 (18 inlägg) Visa alla
      Tokyo Auto Salon 2012 (8 inlägg) Visa alla
      Timeattack.nu (1 inlägg) Visa alla
      Time Attack Mantorp 1/7 (21 inlägg) Visa alla
      Time Attack BNR34 (56 inlägg) Visa alla
      Tekniksnack (23 inlägg) Visa alla
      SuperiorDrift (4 inlägg) Visa alla
      Superior Syd Media (93 inlägg) Visa alla
      Superior Selected Photo (149 inlägg) Visa alla
      Superior RELOAD höstkampanj -09 (4 inlägg) Visa alla
      Summary 2011 (10 inlägg) Visa alla
      Stoffes Videohörna (7 inlägg) Visa alla
      SCS Malmby (11 inlägg) Visa alla
      Samarbetspartners (174 inlägg) Visa alla
      RealcarGaraget-träffen -11 (10 inlägg) Visa alla
      Project: Top Secret 2K10 (26 inlägg) Visa alla
      Pierres gästblogg (216 inlägg) Visa alla
      Old school JDM-hörnan (24 inlägg) Visa alla
      Möten inom Superior-familjen (90 inlägg) Visa alla
      Micke_J @ Kontoret (87 inlägg) Visa alla
      Meck i Superior garaget (105 inlägg) Visa alla
      Kundprojekt (95 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2K10 (19 inlägg) Visa alla
      Kinnekulle 2011 (20 inlägg) Visa alla
      Kinnekulla 2009 (16 inlägg) Visa alla
      JDM Face-off Mantorp 2011 (9 inlägg) Visa alla
      JDM Face-Off II -09 (19 inlägg) Visa alla
      iPhone snapshots 2012 (1 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K12 (10 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K11 (58 inlägg) Visa alla
      Gatebil Mantorp 2K10 (27 inlägg) Visa alla
      Frankfurt IAA Expo 2011 (49 inlägg) Visa alla
      Emmaboda EDPS 2K10 (14 inlägg) Visa alla
      Emmaboda 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Elmia2014 (10 inlägg) Visa alla
      Elmia2012 (47 inlägg) Visa alla
      Elmia 2K10 (104 inlägg) Visa alla
      Elmia 2013 (38 inlägg) Visa alla
      Elmia 2011 (91 inlägg) Visa alla
      SuperiorTV (42 inlägg) Visa alla
      Elmia 2009 (32 inlägg) Visa alla
      Dagens notiser (7 inlägg) Visa alla
      Brennas auktionsklipp (8 inlägg) Visa alla
      Bilsport Action Meet 2009 (15 inlägg) Visa alla
      Bilauktioner i Japan (49 inlägg) Visa alla
      Årets Superiorfoto 2009 (19 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2011 (16 inlägg) Visa alla
      Action Meet 2010 (10 inlägg) Visa alla
      200MPH Soarer (128 inlägg) Visa alla

    Sök i Bloggen

    Vår senaste video

    Se en av våra demobilar

    GZON "20B POWERED THREE ROTOR" RX-7
    GZON ”20B POWERED THREE ROTOR” RX-7
    För att få den ultimata prestandan måste du hitta den ultimata motorn. Efter ett par års vila återkommer nu en välkänd bil inom FD3S-kretsar tillbaka p [...]

    Senaste bilarna i lager

    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19", Supra Big Brake mm.
    Toyota Aristo -02 (Toppex. med låga mil, BBS 19″, Supra Big Brake mm.
    Åk med bland det bästa som byggts i Japan med denna lågmilade Toyota Aristo av sista tillverkade årsmodell (sällsynt) med Supra 2JZ-GTE Twin-Turbomotor (VVTi) på 280+HK. Ingen reparationshistorik. Ingen rost.